KRIMI. Tyve har hen over weekenden tappet diesel fra to traktorer ved Kolding Lystbådehavn på Skamlingvejen.
Ifølge Sydøstjyllands Politi er der stjålet diesel fra en grøn Valtra-traktor og en rød Massey Ferguson-traktor, som holdt parkeret på havneområdet.
Det samlede tab er opgjort til omkring 8.000 kroner.
Politiet har på nuværende tidspunkt ikke mange spor i sagen og har heller ikke oplysninger om mistænkte gerningsmænd. »Der har holdt to traktorer på stedet, en Valtra og en Massey Ferguson, og der er blevet tappet diesel fra dem. Den samlede værdi er vurderet til cirka 8.000 kroner,« oplyser Hans Hoffensetz fra Sydøstjyllands Politi.
Tyveriet er sket i området ved Kolding Lystbådehavn på Skamlingvejen, og politiet efterforsker nu sagen nærmere.











