
BUSINESS. Det går stærkt hos e-handelsvirksomheden Molly&My, der fra Fredericia arbejder målrettet på at sætte danske brands på det europæiske landkort. Nu har virksomheden nået endnu en vigtig milepæl: 10.000 ordrer alene på det hollandske marked.
Virksomhedens ejer, Luise Sejrup, betegner selv milepælen som en vigtig bekræftelse af virksomhedens strategi om international vækst:
»Det er meget mere end blot et tal. Det er 10.000 mennesker, der aktivt har valgt at handle hos os. Det er 10.000 pakker, som vi har pakket og sendt med kærlighed. Og ikke mindst er det 10.000 konkrete beviser på, at vores ekspansion i Europa virker,« siger Luise Sejrup.
Molly&My har tidligere haft succes med at etablere sig på markeder i Sverige og Norge med tilsvarende resultater – og har desuden rundet én million ordrer i Danmark. Den aktuelle hollandske milepæl understreger dog virksomhedens potentiale til at ekspandere uden for Norden, og det styrker troen på, at virksomhedens ambitiøse mål kan nås.
I både 2024 og 2025 har Molly&My arbejdet målrettet på ekspansionen og åbnet hele ni nye markeder i Europa, hvilket bekræfter strategien om at gøre danske brands tilgængelige bredt i Europa.
»Vi arbejder ikke bare på at åbne nye markeder. Vi arbejder med at etablere en langsigtet tilstedeværelse, hvor vi skaber værdi for danske brands,« siger Luise Sejrup.
Luise Sejrup peger også på virksomhedens medarbejdere og partnere som afgørende faktorer for succesen. Hun understreger, at det netop er kombinationen af gode produkter, dygtige medarbejdere og stærke samarbejdspartnere, der har været med til at sikre virksomhedens fremgang:
»Vi kunne ikke gøre det alene. Vi er stolte og taknemmelige, og vi er meget motiverede for at fortsætte væksten. Men det handler i høj grad om mennesker – kolleger, kunder og samarbejdspartnere. Sammen tager vi næste skridt,« siger Luise Sejrup.