Den danske detailkæde NORMAL åbner en ny butik i Nyborg Retail Park den 28. februar. Butikken vil tilbyde et udvalg af kendte mærkevarer til faste priser, og sortimentet suppleres løbende med nye produkter.
Det fremgår af en pressemeddelelse fra detailkæden torsdag.
NORMALs koncept er at tilbyde et bredt sortiment af velkendte produkter inden for personlig pleje, makeup, husholdningsartikler og konfekture – altid til faste lave priser. Derudover arbejder kæden med løbende udskiftning af varerne, så kunderne hver uge kan finde nye produkter på hylderne.
– Vi sælger mærkevarer inden for make-up, husholdningsartikler, personlig pleje og en lang række basisvarer, som mange mennesker allerede kender og bruger på badeværelset, i køkkenet og til rengøring. Mærkerne omfatter fx W7, Dove, Colgate, Milka og Neophos, og vi sælger varerne til faste lave priser, der ofte vil være lavere end den generelle markedspris, forklarer Lars Bjerring, Country Manager for NORMAL.
Butikkernes opbygning er designet til at skabe en skattejagt-stemning, hvor kunderne kan opdage både kendte og ukendte brands.
– Vores kunder er skattejægere frem for tilbudsjægere, fordi de ved, at de kan få de kendte mærkevarer til faste lave priser hos os. Derfor kan de bruge tiden på at gå på skattejagt i vores butikker, for vi får rent faktisk ca. 100 nye varer hjem hver uge, også fra spændende, og måske for dem, ukendte brands, som de kun finder i NORMAL, siger Lars Bjerring.
Fejrer åbningen med konkurrencer og giveaways
Som ved alle NORMAL-butiksåbninger markeres åbningen i Nyborg Retail Park med en stor fest, hvor kunderne kan se frem til konkurrencer, giveaways og en særlig stemning i butikken.
– Åbningsdagen er altid noget helt specielt, og en dag vi ser vanvittigt meget frem til. Hver eneste gang. Det er jo her, vi møder vores nye butiks kunder for første gang, og vi glæder os til at byde dem velkommen og give dem en rigtig god oplevelse. Ikke bare på åbningsdagen, men hver gang de besøger os, siger Lars Bjerring.
NORMAL åbnede sin første butik i Danmark i 2013 og har siden vokset sig til en kæde med over 845 butikker i otte lande, herunder Norge, Sverige, Holland, Frankrig, Finland, Portugal og Spanien. Kæden har i dag mere end 150 butikker i Danmark og forventer at fortsætte væksten med flere åbninger i de kommende år.