KRIMI. En 20-årig mand var lørdag eftermiddag involveret i et færdselsuheld på Sønderjyske Motorvej.
Uheldet skete klokken 13.50, hvor manden kom kørende i en personbil og mistede herredømmet over bilen.
Ifølge vagtchef Halfdan Kramer fra Sydøstjyllands Politi kørte bilen ind i nogle skilte i midterrabatten ved et vejarbejde på motorvejen. Uheldet gav efterfølgende trafikale udfordringer, mens der blev ryddet op på stedet.
Der er ikke oplysninger om alvorlig personskade i forbindelse med uheldet.











